دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

  • ۰
  • ۰

مرکز فروش مواد شیمیایی

 

مواد شیمیایی همیشه برای استفاده در صنعت رواج داشته اند. از طرفی چون اکثر فعالیت های علمی و آزمایشگاهی نیازمند این مواد شیمیایی هستند، فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی حائز اهمیت می باشند. بر این اساس باید این مواد در مقیاس کوچک مانند محیط آزمایشگاه مورد استفاده قرار گیرند و پس از ارزیابی و به نتیجه رسیدن آنها به مرحله صنعتی و تولیدات بزرگ برسند. به همین دلیل مراکز یا شرکت هایی مسئول فروش این مواد شیمیایی هستند که به صورت خالص و با تولید گسترده این مواد را تولید می کنند و در اختیار محققین قرار می دهند تا در مراحل بعدی موفقیت بیشتری را شامل حال تولید کنندگان و دانشمندان کنند.

برترین مرکز فروش مواد شیمیایی

یکی از برترین مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران،‌شرکت دایا اکسیر می باشد. این شرکت دارای انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی از برندهای معتبر سیگما آلدریچ و مرک، انواع آنتی بادی، محیط کشت و بافرها می باشد.

 

دایا اکسیر به عنوان واردکننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی، مطالب مفیدی را در قسمت مقالات سایتش قرار داده است. برای مطالعه می توانید به سایت dayaexir.com مراجعه فرمایید.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

  • ۰۰/۰۷/۱۴
  • دایا اکسیر

مرکز فروش مواد شیمیایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی