دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

  • ۰
  • ۰

خرید آنلاین مواد شمیایی

 

خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی رو به افزایش است، اما با وجود محبوبیت آن در فضای اینترنت و در میان شرکت ها، هنوز هم خطرات زیادی وجود دارد که خریداران مواد شیمیایی باید از آن اطلاع کامل داشته باشند. به همین جهت در این مطلب تصمیم داریم یک راهنمای کاربردی برای خرید آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی بیان کنیم که به خریداران اینترنتی کمک کند تا بهتر مواد مورد نیاز خود را بیابند؛ و احتمالاً نکات زیادی را در این زمینه خواهید آموخت.

۳ روش خرید آنلاین مواد شیمیایی

انواع مختلفی از فروشگاه ها و وب سایت های آنلاین مانند دایا اکسیر وجود دارند که فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، صنعتی و تجهیزات آزمایشگاهی را انجام می دهند؛ هرکدام از این فعالیت ها، مزایا و معایب خود را دارند. شما خرید آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی را به ۳ روش می توانید انجام دهید:

  1. خرید آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی از طریق آگهی های آنلاین فروش ویژه
  2. خرید آنلاین مواد شیمیایی از وبسایت های تخصصی و معتبر
  3. کانال تلگرام خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

 

آیا در خرید آنلاین مواد شیمیایی می توانید به خرده فروشان اعتماد کنید؟

در خرید آنلاین مواد شیمیایی از خرده فروشان یا مراکزی که از اعتبار آنها مطمئن نیستید باید حواستان را جمع کنید!! اگر کوچکترین چیزی در معامله شما اشتباه باشد، هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید، کمتر ضرر می کنید. اگر یک سایت آنلاین را مشاهده کردید حتماً به مواردی نظیر آدرس، خیابان، شماره تلفن و مجوز کسب و کار و نماد تجارت الکترونیکی (ای نماد) دقت کنید.

اگر در مورد سابقه شرکت و اعتبار آن مطئمن هستید، برخی تحقیقات را به صورت آنلاین انجام دهید:

  • با وارد کردن نام شرکت، به علاوه “شکایت” یا “مشکل” در Google، نتایج را جستجو کنید.
  • اگر وب سایت آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی یک تجارت ثبت شده است، باید در بخش امور مشاوره خرید، تأمین مواد یا پشتیبانی مشتریان، به بهترین شکل و گسترده عمل نماید.

آیا می توان خرید آنلاین مواد شیمیایی را در خارج از کشور انجام داد؟

نظر شما در مورد خرید آنلاین مواد شیمیایی در خارج از کشور چیست؟ چگونه می توان از شرکت های خارجی خرید کرد و آیا این کار را می توانند همه افراد انجام دهند یا خیر؟!

قطعاً خرید مواد شیمیایی از خارج از کشور اغلب ارزانتر است؛ این قیمت ها با احتساب نرخ ارز و حمل و نقل نیز در نظر گرفته می شود. خرده فروشان مواد شیمیایی اغلب محصولاتی را به فروش می رسانند که بازرگانان مواد شیمیایی، آنها را به صورت عمده وارد کشور کرده اند؛ به این ترتیب، انتظار می رود که افراد عادی و یا خرده فروشان نمی توانند به صورت گسترده، خریدهای خود را از خارج از کشور انجام دهند. این کار به مهارت ها و تجربه های بازرگانی و واردات نیاز دارد.

به همین دلیل نمایندگان رسمی از شرکت های بزرگ و معتبر در داخل کشور وجود دارد که می توانید به آسانی خرید مواد شیمیایی مورد نیاز مانند خرید محصولات سیگما آلدریچ یا خرید محصولات مرک را انجام دهید.

شرکت های بازرگانی یا نمایندگان رسمی از کشورهای خارجی، درخواست خود را از طریق شرکای تجاری ارائه می دهند. نوع ماده و حجم مورد نظر را ثبت می کنند و سپس طبق قوانین حمل و نقل بین المللی، محموله برای مشتری ارسال می شود. محموله اصلی به کشور خریدار وارد می شود و سپس به توزیع کنندگان ارائه می گردد. یک نکته مهم در خرید آنلاین مواد شیمیایی و خرده فروشی وجود دارد و آن این است که قیمت فروش محصولات خرده مواد شیمیایی می تواند گران تر از خرید عمده باشد. بنابراین اگر قصد سفارش عمده را دارید حتماً قبل از خرید، قیمت روز آنها را دریافت کنید.

گزینه های پرداخت در خرید آنلاین مواد شیمیایی

معمولاً توصیه می کنیم هنگام خرید آنلاین مواد شیمیایی با کارت اعتباری، پرداخت را انجام دهید. این یک روش پرداخت مطمئن و پذیرفته شده است که در حال حاضر به طور گسترده انجام می گیرد. به عنوان یک مشتری، زمانی که مواد شیمیایی را خریداری می کنید قطعاً هزینه های حمل و مراحل بعدی برای شما در فاکتور درج می شود. بنابراین طبق قوانین فروشنده، هزینه ها را پرداخت کنید. اگر حواله یک ماده شیمیایی را می خرید مراقب معتبر بودن اسناد و یا کلاهبرداری ها باشید. هزینه ها را می توانید به صورت آنلاین یا واریز به کارت بانکی انجام دهید و اطلاعات را پس از صدور پیش فاکتور فروش، کامل کنید.

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

  • ۰۰/۰۷/۲۴
  • دایا اکسیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی