دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

  • ۰
  • ۰

 وجود محلول بافر در انجام آزمایشات اهمیت زیادی دارد. از این رو انواع محلول بافر بر اساس نیازهای آزمایشگاهی ساخته می شوند. در این مطلب از دایا اکسیر که فروش و خرید آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی را داراست، سعی کرده ایم تا راهنمای کاملی را برای انواع محلول بافر آماده کنیم. ادامه مطلب را از دست ندهید.

انواع محلول بافر

عموما ۲ نوع بافر وجود دارد:

  1. بافر اسیدی
  2. بافر بازی

انواع محلول بافر

    بافر اسیدی

    بافر اسیدی از یک محلول بافر حاوی مقدار متعددی از اسید ضعیف و نمک آن با یک باز قوی شکل می گیرد، به همین دلیل عنوان بافر اسیدی به آن داده می شود. چنین محلول های بافری دارای pH اسیدی یعنی کمتر از ۷ می باشند. بافر های اسیدی شرکت سیگما آلدریچ و مرک با کیفیت بسیار بالایی در جهان عرضه میگردد و با توجه به مناسب بودن قیمت های این دو کمپانی سال هاست که محققان با خرید بافرهای مرک و خرید بافرهای سیگما آلدریچ نیازهای تحقیقاتی خود را برطرف می نمایند. pH بافر اسیدی به وسیله معادله زیر به دست می آید:

    (pH = pKa + log ( salt / acid 

    در این معادله Ka محتوای تفکیک اسیدی اسید ضعیف می باشد.

    شرکت دایا اکسیر جم نیز با یک دهه تجربه خود در زمینه واردات و خرید بافرها از کمپانی سیگما آلدریچ و مرک در خدمت جامعه دانشگاهی کشور و همچنین صنایع مختلف می باشد. همچنین واردات بدون واسطه شرکت دایا اکسیر موجب گردیده تا قیمت محلول بافر های سیگما آلدریچ و مرک به صورت رقابتی قابل عرضه باشد.

    بافر بازی

    در تعریف به بافری بازی می گویند که از یک محلول بافر حاوی مقادیر نسبتا متعددی از باز ضعیف به همراه نمک آن با یک اسید قوی تشکیل شده باشد و در نتیجه نام آن محلول بافر بازی می باشد. pH چنین بافرهایی بازی یعنی بیشتر از ۷ می باشد. کمپانی های سیگما آلدریچ و مرک تولید کنندگان بزرگ بافرهای بازی در جهان با کیفیت بالا می باشند. به همین جهت سهم عمده فروش بافر بازی، از شرکت های سیگما و مرک می باشد. pH بافر بازی به وسیله معادله زیر حاصل می شود:

    (pOH = pKb + log ( salt / base

    در این معادله Kb محتوای تفکیک بازی باز ضعیف می باشد که نام این معادله ها معادله هندرسون می باشد. 

    ارتباط با دایا اکسیر

    شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

    1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
    2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
    3. ایمیل info@dayaexir.com

    کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

     

     

    • ۰۰/۰۹/۱۵
    • دایا اکسیر

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی