دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

  • ۰
  • ۰

انواعی از محیط کشت در آزمایشگاه ها وجود دارد تا به وسیله آن بتوان مطالعه میکروارگانیسم ها به بهترین شکل انجام داد. امروزه محیط های کشت مختلفی به صورت مصنوعی ساخته می شود تا در شرایط فیزیکی و شیمیایی مناسبی بتوان میکروارگانیسم ها روی آن کشت داد. در این مطلب علاوه بر شناخت انواع محیط های کشت از نظر قوام، نحوه خرید محیط کشت و ثبت سفارش آنها از دایا اکسیر که خرید آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی را انجام می دهد، بیان شده است. 

۳ محیط کشت را از نظر قوام

محیط کشت مایع (محیط کشت براث)

این گروه از محیط کشت ها براث نامیده می شوند. در این نوع محیط های کشت که به صورت سوسپانسیون هستند حرکت دیده نمی شود. محیط های مایع به علت نداشتن آگار در ترکیب خود به صورت جامد در نیامده و متناسب با نوع میکروارگانیسم و آزمایشهای مورد نظر میتوان آنها را در لوله های آزمایش ـ ارلن مایر و یا ظروف دیگر مورد استفاده قرار داد. مانند نوترین براث- مولر هینتون براث

محیط کشت جامد (آگار)

دومین گروه محیط کشت های جامد هستند که آگار نامیده می شوند. محیط های جامد به علت دارا بودن آگاردر ترکیب خود به صورت جامد بوده و متناسب با میکروارگانیسم ها و آزمایش های مورد نظر میتوان آنها را در لوله – ظروف پتری(پلیت) و یا ظروف دیگر مورد استفاده قرار داد.  مانند نوترین آگار- مولر هینتون آگار

محیط کشت نیمه جامد

سومین گروه محیط کشت های نیمه جامد هستند که مقدار آگار آن ها نسبت به محیط جامد کمتر است و یک تا پنج درصد آگار دارند. این نوع محیط های کشت زمانی استفاده می شوند که بخواهیم حرکت باکتری ها را مشاهده کنیم.

 

قیمت محیط کشت سیگما الدریچ و مرک

دایا اکسیر، وارد کننده محیط کشت سیگما و مرک

شرکت دایا اکسیر واردکننده و مرکز فروش محیط کشت های میکروبی و محیط کشت های سلولی از برندهای سیگما آلدریچ ، مرک و کیولب با مناسب ترین قیمت در خدمت شما محققین و مدیران محترم صنایع می باشد.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

  • ۰۰/۰۹/۲۰
  • دایا اکسیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی