دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

  • ۰
  • ۰

طبقه بندی آنتی بیوتیک‌ ها

خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی از جمله موارد مهم و تاثیرگذار برای پژوهشگران است که شناخت درست از آنها باعث می‌شود تا افراد خریدی مطمئن داشته باشند. شرکت دایا اکسیر افتخار آن را دارد که به عنوان نماینده فروش آنتی‌ بیوتیک های با گرید آزمایشگاهی در ایران و با سال‌ ها فعالیت و تجربه در زمینه واردات و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی به محققین خدمات خود را ارائه دهد.

طبقه بندی آنتی بیوتیک‌ ها

قیمت آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی با توجه به انواعی که دارند متفاوت است. طبقه بندی آنتی بیوتیک ها به ۳ دسته تقسیم می شوند:

  1. باتوجه به ویژگی هدف
  2. تاثیرگذاری بر روی باکتری‌ها
  3. مکانیسم اثر

در مطلب بعدی به معرفی هر یک می پردازیم.

فروش آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی

یکی از نمایندگی های فروش آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی شرکت دایا اکسیر می باشد که توانسته با فروش آنتی بیوتیک های مورد استفاده در محیط کشت سلول های گیاهی و جانوری با کیفیت بالا، افراد بسیاری را به خود جذب کند. آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی، در طیف گسترده ای از تکنیک ها در زیست شناسی مولکولی از جمله کلونینگ مولکولی مورد استفاده قرار می گیرند و برای درمان آلودگی مایکوپلاسما مزاحم در کشت سلولی مهم هستند.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

  • ۰۱/۰۱/۳۱
  • دایا اکسیر

طبقه بندی آنتی بیوتیک‌ ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی