دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

  • ۰
  • ۰

 

محلول بافر یک محلول شیمیایی مهم در آزمایشگاه شیمی و زیست شناسی است. نمایندگی مرک آلمان یکی از شرکت های اصلی تولید کننده انواع بافر می باشد. هر محلول ساخته شده توسط این شرکت در زمینه ای خاص و برای انجام آزمایشی مخصوص مورد استفاده قرار میگیرد. PH اندازه گیری شده در انواع بافر ها تعیین کننده نوع بافر و کاربرد آن خواهد بود و cas no مواد شیمیایی در تمامی محصولات بافر شرکت مرک مطابق استاندارد جهانی شناسایی مواد شیمیایی میباشد. در این متن سعی داریم تمامی نکات این مواد شیمیایی آزمایشگاهی را بررسی کنیم. با در نظر داشتن نیاز خود و با توجه به آزمایش پیش رو می توانید نوع دقیقی از این محلول را تهیه نمایید.

محلول بافر چیست؟ انواع آن کدام است؟

محلول بافر چه محلولی است؟ انواع آن کدام است؟

محلول بافر به محلولی گفته می­شود که از یک نوع اسید و یا باز ضعیف و نمک همان اسید و یا همان باز تهیه شده باشد. زمانی که در یک آزمایش بافر وجود داشته باشد، عدد PH را تا حدودی حفظ می­کند، حتی اگر در محلول از اسید و یا باز برای تغییر PH استفاده شده باشد. خون نمونه ای از بافر قوی است. در صورت مصرف زیاد اسید و یا باز، خون سعی می­کند میزان PH خون را تا حد امکان در حالت تعادل حفظ نماید.

بر اساس مواد تشکیل دهنده، بافر ها به دو دسته اسیدی و بازی طبقه بندی می­شوند. PH محلول های بافر اسیدی زیر 7 می باشد. بافر های بازی شکل آن­هایی هستند که PH بالای 7 دارند. شرکت های متنوعی مانند مرک و ... برای تولید این نمونه محلول­ها اقدام می­کنند. نمایندگی های مرک آلمان نیز در ایران این محصول را در اختیار دانشگاه­ها، آزمایشگاه­های تحقیقاتی و ... قرار میدهد.

کاربرد اصلی بافر ها چیست؟

آنزیم ها در بدن در یک PH مخصوص فعالیت می کنند. عدم فعالیت آنزیم های مهم سبب منحل شدن فعالیت های مهم بدن خواهد شد. در نتیجه بافر ها سعی می کنند، PH را در یک محدوده نگه دارند. گاهی تغییرات بسیار کمی نیز در این واکنش ها مشاهده خواهد شد. برخی از بافر ها در آزمایشات مورد استفاده قرار می گیرند و برخی دیگر در بدن برای متعادل سازی PH استفاده خواهند شد.

نمایندگی مرک و بافر های آن

بافر یکی از مواد شیمیایی آزمایشگاهی زیست شناسی است!

در آزمایشگاه شیمی و زیست شناسی، واحد تحقیقات و پژوهش، محلول بافر یک محلول بسیار مهم است. از مهمترین بافر ها به عنوان مواد شیمیایی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • بافر تی ای پی اس
  • بافر بیسین
  • بافر تپسو
  • بافر تی ای اس
  • بافر پی آی پی ای اس
  • بافر ام ای اس

این نمونه محلول ها بر اساس نوع واکنش شیمیایی و بر اساس پیوند های شیمیایی تعیین می شوند. در نتیجه انتخاب نوع بافر برای انجام واکنش شیمیایی و رسیدن به نتیجه مطلوب، بسیار مهم است.

خرید بافر از بهترین نمایندگی ها

بهتر است برای خرید بافر مدنظر از طریق نمایندگی مرک معتبر اقدام کنید. شرکت دایا اکسیر یکی از نمایندگی های معتبر و برتر در ایران است که محلول ها، محیط های کشت و ... مورد نیاز خود را می توانید از طریق این شرکت تهیه کنید. بهترین، معتبر ترین و با کیفیت ترین نمونه محصولات در این شرکت برای دریافت نتیجه مطلوب در آزمایشگاه موجود می باشد.

  • ۰۳/۰۵/۲۹
  • دایا اکسیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی