دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

۱۰ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تری فلونوماید (Teriflunomide-D4 solution) مرک | دایا اکسیر

 

ماده تری فلونوماید (Teriflunomide) از جمله مواد شیمیایی آزمایشگاهی تولید شده توسط شرکت مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب، کاربرد و مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر را بخوانید.

کاربردهای ماده تری فلونوماید (Teriflunomide-D4 solution)

این استاندارد داخلی دارای برچسب پایدار تری فلونوماید برای کاربردهای کمی مهم در آزمایش های بالینی و تشخیصی مانند سنجش های نظارت بر داروهای درمانی مناسب است. همچنین به عنوان Aubagio شناخته می شود. متابولیت فعال لفلونومید، یک داروی ضد رطوبت اصلاح کننده بیماری سرکوب کننده سیستم ایمنی است که در آرتریت روماتوئید متوسط تا شدید و آرتریت پسوریازیس استفاده می شود.

مشخصات ماده تری فلونوماید Teriflunomide-D4 solution

برای مشاهده کامل مشخصات کامل این ماده روی تری فلونوماید Teriflunomide-D4 solution کلیک نمایید.

 

فروش ماده تری فلونوماید

شرکت دایا اکسیر با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش جهت تأمین مواد اولیه پژوهش های تحقیقاتی، ماده آزمایشگاهی تری فلونوماید (Teriflunomide-D4 solution) با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم نموده است. شما می توانید جهت خرید این ماده با شماره تماس فروش مواد شیمیایی شرکت دایا اکسیر تماس بگیرید.

قیمت ماده تری فلونوماید Teriflunomide-D4 solution

دایا اکسیر به عنوان خرید مواد آزمایشگاهی در تهران، آماده پاسخگویی به استعلام قیمت مواد شیمیایی خریداران محترم با قیمت های مناسب می باشد. شما می توانید جهت خرید این ماده با بخش فروش شرکت دایا اکسیر تماس حاصل نموده و پس از دریافت پیش فاکتور و اطمینان حاصل کردن از صحیح بودن کاتالوگ نامبر ماده درخواستی، اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تحویل کالاهای خریداری شده و زمان تحویل آن ها به صورت زیر می باشد.

  •  کالاهای موجود در انبار  ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری
  • کالاهای وارداتی ۱ الی ۲ ماه کاری

روش های ارسال کالا

  • مشتریان تهران: ارسال توسط پیک
  • مشتریان سایر شهرها: ارسال توسط شرکت های حمل و نقل کالا
  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

ماده شیمیایی آزمایشگاهی 10و12 پنتاکوسا دیونیک اسید 10,12)- (Pentacosadiynoicاز جمله مواد شیمیایی سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید 10و12 پنتاکوسا دیونیک اسید 10,12)- (Pentacosadiynoic از برند سیگما را بخوانید.

کاربردهای ماده  10و12 پنتاکوسا دیونیک اسید 10,12)- (Pentacosadiynoic acid

10و12 پنتاکوسا دیونیک اسید (PCDA) یک دی استیلن آمفیفیلیک است.از جمله کاربرد های آن برای برای تبدیل نانوذرات آبگریز به آبدوست می باشد.

مشخصات ماده 10و12 پنتاکوسا دیونیک اسید 10,12)- (Pentacosadiynoic acid

برای مشاهده کامل مشخصات کامل این ماده روی 10و12 پنتاکوسادیونیک اسید 10,12)- (Pentacosadiynoic acid کلیک کنید.

 

فروش ماده  10و12 پنتاکوسا دیونیک اسید 10,12)- (Pentacosadiynoic acid

دایا اکسیر به عنوان نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ Sigma Aldrich  و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی اعلام می نماید که با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش توانسته است خرید اینترنتی موادشیمیایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم کند.

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد شیمیایی و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان  مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس : 22327043-021
  2. تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023
  3. ایمیل info@dayaexir.com  

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

 

انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی

هر ماده ای که در طبیعت بر روی حیات و زندگی بشر اثرگذار است در مؤسسات علمی مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوان میزان و نحوه اثر آن را مشخص کرد. از این رو انواع مواد شیمیایی مختلف، مواد زیستی مختلف، آنزیم ها و ... جزو مواد شیمیایی هستند.

اکثر عناصر موجود در جدول مندلیف در آزمایشگاه های دانشگاه ها و مؤسسات علمی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این عناصر به صورت آزاد در طبیعت وجود ندارند و برای آزادسازی و استفاده از آن ها باید تحت آزمایش هایی زنجیره ای آن ها را آزاد کرد. از این رو برخی از مواد شیمیایی به صورت مواد طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند و طبق فرمول های شیمیایی میزان و درجه خلوص آن ها محاسبه می شود.

معتبرترین فروشگاه مواد شیمیایی آزمایشگاهی

دایا اکسیر یک شرکت معتبر و صاحب نام است که سابقه ای طولانی در فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی دارد. این شرکت بهترین مواد و برندها را در بازار جهانی ردیابی می کند و برای مشتریان خود وارد کشور می کند.

دایا اکسیر برندهایی مانند سیگما آلدریچ و مرک آلمان را در سبد کالایی خود دارد. این محصولات دارای تنوع زیادی هستند و کمیاب ترین مواد شیمیایی مورد نیاز در آزمایشگاه ها را می توانید در این فروشگاه پیدا کنید.

با توجه به این که دایا اکسیر، با فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، توانسته است استانداردهای لازم را برای تأمین و نگهداری مواد مختلف ایجاد کند، هر ماده شیمیایی که برای مقاطع مختلف در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد در این فروشگاه قابل دسترسی است و امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا از مشاوره رایگان کارشناسان در حین خرید برخوردار شوند و بتوانند برای هر محصول تمامی نکات لازم برای نگهداری و حمل امن را در اختیار داشته باشند تا از خطرات احتمالی در محیط آزمایشگاه جلوگیری کنند.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

تعریف محیط کشت

محیط کشت (Growth medium) محیطی دارای مایع یا ژل است که جهت کشت میکروب‌ها و سلول ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. محیط‌ کشت ها به ‌طور معمول شامل دو دسته می‌باشند، محیط کشت سلولی (cell culture) که جهت کشت سلول های گیاهی و جانوری استفاده می‌شود و محیط کشت میکروبی (microbiological culture) که به منظور رشد دادن میکروب‌ها استفاده می‌گردد، از رایج‌ترین انواع محیط کشت های میکروبی می‌توان به پلیت کانت آگار و نوترینت براث اشاره نمود. استفاده از محیط های آزمایشگاهی، مهمترین روش تشخیصی در باکتری شناسی است. برای کشت موفق میباست شرایط مناسب برای رشد باکتری فراهم گردد. از جمله این شرایط مواد غذایی- دما- رطوبت کافی- نمک- PH  مناسب و حضور یا عدم حضور اکسیژن می باشد. محیط کشت ها را متناسب با نوع آزمایش میتوان به دو صورت مایع و جامد تهیه کرد.

 

محیط کشت سلولی  

محیط کشت سلولی(cell culture)  جهت کشت سلول های گیاهی و جانوری استفاده می‌شود.

 

محیط کشت میکروبی  

محیط کشت میکروبی (microbiological culture) جهت کشت میکروب‌ها (شامل باکتری ها، قارچ ها و ) استفاده می‌گردد و از رایج ترین انواع کشت میکروبی می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

 

همچنین انواع محیط کشت میکروبی از نظر نوع مواد تشکیل دهنده و کاربرد به شش دسته تقسیم می شوند:

  1. محیط کشت افتراقی یا جدا کننده(Differential Media)
  2. محیط کشت غنی کننده(Enrichment Media)
  3. محیط کشت پایه(Basic Media)
  4. محیط کشت اختصاصی(Special Media)
  5. محیط کشت انتخابی (Selective Media)
  6. محیط کشت انتقالی

 

 

محیط های کشت را از نظر قوام به سه گروه تقسیم می شوند:

1- محیط کشت براث (محیط کشت مایع)

این گروه از محیط کشت ها براث نامیده می شوند. در این نوع محیط ها که به صورت سوسپانسیون هستند حرکت دیده نمی شود. محیط های مایع به علت نداشتن آگار در ترکیب خود به صورت جامد درنیامده و متناسب با نوع میکروارگانیسم و آزمایشهای مورد نظر میتوان آنها را در لوله های آزمایش ـ ارلن مایر و یا ظروف دیگر مورد استفاده قرار داد. مانند نوترینت براث- مولر هینتون براث

2- محیط کشت آگار (جامد)

دومین گروه محیط کشت های جامد هستند که آگار نامیده می شوند. محیط های جامد به علت دارا بودن آگاردر ترکیب خود به صورت جامد بوده و متناسب با میکروارگانیسم ها و آزمایش های مورد نظر میتوان آنها را در لوله - ظروف پتری(پلیت) و یا ظروف دیگر مورد استفاده قرار داد.  مانند نوترینت آگار- مولر هینتون آگار

3- محیط کشت نیمه جامد

سومین گروه، محیط کشت های نیمه جامد هستند که مقدار آگار آن ها نسبت به محیط جامد کمتر است و یک تا پنج درصد آگار دارند. این نوع محیط کشت ها زمانی استفاده می شوند که بخواهیم حرکت باکتری ها را مشاهده کنیم.

 

دایا اکسیر- فروش محیط کشت مرک و کیولب

شرکت دایا اکسیر جم به عنوان نمایندگی مرک در ایران و نمایندگی شرکت کیولب ایران آماده ارائه انواع محیط های سلولی و میکروبی به آزمایشگاهها، پژوهشگاههای تحقیقاتی و شرکت ها میباشد .

همچنین انواع محصولات برند سیگما آلدریچ نیز در دایا اکسیر موجود میباشد از جمله:

  • خرید مواد تخصصی تحقیقاتی به صورت پودر و محلول از سیگما و مرک
  • خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی
  • خرید محیط کشت میکروبی و محیط سلولی
  • خرید انواع آنتی بادی و آنتی ژن
  • خرید معرف های آزمایشگاهی، رنگ ها و شناساگرها
  • خرید بافر با پی اچ های مختلف

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و استعلام قیمت محیط کشت های میکروبی و سلولی و خرید مواد آزمایشگاهی از طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

  1. شماره تماس 021-22327043
  2. تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

 

باکتری اسید فست که به نام باسیل های اسید فست یا  AFB شناخته می شوند، گروهی از باکتری ها هستند که ویژگی پایداری اسیدی را دارند. پایداری اسیدی یک ویژگی فیزیکی است که به باکتری توانایی مقاومت در برابر رنگ‌زدایی توسط اسیدها را در طی مراحل رنگ‌آمیزی را می‌دهد. این بدان معنی است که هنگامی که باکتری رنگ آمیزی شد، نمی توان آن را با استفاده از اسیدهایی که به طور معمول در فرآیند استفاده می شود رنگ زدایی کرد. این ویژگی مهم و منحصر به فرد برخی از باکتری ها از جمله باکتری اسید فست، توانایی طبقه بندی و شناسایی آنها را با استفاده از روش های آزمایشگاهی نسبتا آسان مانند میکروسکوپ را به ما می دهد.باکتری های غیر اسید فست مانند مایکوپلاسما این ویژگی را ندارند.

رنگ آمیزی باکتری های اسید فست

دو روش مختلف برای رنگ آمیزی باکتری اسید فست وجود دارد:

  1. تکنیک Kinyoun
  2. تکنیک Ziehl-Neelsen

روش Kinyoun یا رنگ آمیزی روش سرد در باکتری اسید فست، که توسط Joseph J. Kinyoun توسعه یافته است، روشی است که برای رنگ آمیزی گونه های اسیدی از جنس باکتریایی  Mycobacterium استفاده می شود. هر دو از کربول فوشین به عنوان رنگ اولیه استفاده می کنند. سلول‌های مومی شکل و اسیدی، کاربولفوشین را حتی پس از استفاده از یک ماده رنگ‌زدا (محلول اسید-الکل) در خود حفظ می‌کنند.

در روش Ziehl-Neelsen در باکتری اسید فست، لام های آغشته شده ابتدا با کربول فوشین رنگ آمیزی می شوند. این کار با فرو بردن اسمیر در یک قطره کربول فوشین و سپس گرم کردن آن با استفاده از یک چراغ الکلی تا زمانی که بخار بالا می‌آید انجام می‌شود. این کار نفوذ رنگ در داخل هر باکتری را تسهیل می کند.

دایا اکسیر- مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شرکت دایا اکسیر جم به عنوان نمایندگی سیگما آلدریچ درایران و نمایندگی شرکت مرک ایران در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی فعالیت می‌کند.

 

انواع محصولات در دایا اکسیر موجود میباشد از جمله:

خرید مواد تخصصی تحقیقاتی به صورت پودر و محلول از سیگما و مرک

خرید آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی

خرید محیط کشت میکروبی و محیط سلولی

خرید انواع آنتی بادی و آنتی ژن

خرید معرف های آزمایشگاهی، رنگ ها و شناساگرها

خرید بافر با پی اچ های مختلف

برای خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز خرید مواد شیمیایی در تهران و کارشناسان شرکت تماس حاصل نموده و سفارشات خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید. همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

احتمالاً بشر ما قبل تاریخ، ترکیب مواد شیمیایی را آغاز کرده است. ما می‌دانیم که حدود 5000 سال پیش مردم ترکیب فلزات (مس و قلع) را برای ایجاد یک فلز قابل انعطاف‌پذیری به نام برنز آغاز کردند. اختراع برنز یک واقعه مهم بود، زیرا این امکان را فراهم کرد تا طیف عظیمی از ابزارهای جدید، اسلحه و زره را شکل دهند.

پیدایش ترکیبات شیمیایی مصنوعی

پیدایش انواع ترکیبات شیمیایی مصنوعی

برنز (ترکیبی از فلزات متعدد و عناصر دیگر) است و به عنوان ماده اصلی ساخت و ساز و تجارت تبدیل شده است. طی چند صد سال گذشته، بسیاری از ترکیبات مختلف عناصر منجر به ایجاد فولاد ضد زنگ، آلومینیوم سبک ، فویل و سایر محصولات بسیار مفید شده‌اند.

هر چند ما تمایل داریم مواد شیمیایی را به عنوان افزودنی‌های نامطلوب و غیر طبیعی به غذاها و هوا تلقی کنیم. اما در حقیقت، مواد شیمیایی بخش عمده ای از غذا و همچنین هوای تنفسی ما را تشکیل می‌دهد.

ترکیبات شیمیایی مصنوعی، صنایع غذایی را دگرگون کرده است. ترکیبی از عناصر باعث شد که بشر بتواند مواد خوراکی را برای مدت زیادی به صورت ارزان نگه داری کند. مواد شیمیایی همچنین برای ایجاد طیف وسیعی از بافت مواد غذایی از جمله مواد غذایی ترد تا نرم استفاده می‌شوند.

ترکیبات شیمیایی مصنوعی نیز تاثیر عمیقی بر صنعت داروسازی داشته است. محققان و داروسازان با ترکیب مواد شیمیایی فعال و غیرفعال در قرص‌ها می‌توانند داروهای مورد نیاز برای درمان انواع مختلف بیماری‌ها و اختلالات را تولید نمایند.

 

انواع مواد شیمیایی طبیعی

مواد شیمیایی طبیعی می‌توانند به سه  حالت جامد، مایع یا گاز باشند. مواد جامد، مایعات یا گازهای طبیعی که به طور طبیعی وجود دارند، ممکن است از عناصر جداگانه تشکیل شوند یا ممکن است حاوی عناصر بسیاری به شکل مولکول باشند.

گازها:  اکسیژن و نیتروژن گازهای طبیعی هستند. آن‌ها با هم، بیشتر هوایی را که تنفس می‌کنیم، تشکیل می‌دهند. هیدروژن رایج‌ترین گاز طبیعی است که در جهان وجود دارد.

مایعات: مهم‌ترین ماده شیمیایی مایع موجود در جهان، آب است. آب که از هیدروژن و اکسیژن ساخته شده است، با بسیاری از مایعات دیگر رفتار متفاوت دارد. زیرا وقتی یخ  می‌زند، حجم آن بیشتر می‌شود. این رفتار شیمیایی طبیعی تاثیر عمیقی بر زمین شناسی، جغرافیا و زیست شناسی زمین و سیاره‌ها داشته است.

جامدات: هر ماده جامد که در جهان طبیعی یافت می‌شود از مواد شیمیایی تشکیل شده است. الیاف گیاهی، استخوان‌های حیوانات، سنگ‌ها و خاک همگی از مواد شیمیایی تشکیل شده‌اند. برخی مواد معدنی مانند مس و روی کاملاً از یک عنصر ساخته شده‌اند. از طرف دیگر گرانیت نمونه‌ای از سنگ آذرین است که از چندین عنصر تشکیل شده است.

 

ماده شیمیایی در مقابل انرژی

چیزی که کاملاً از انرژی تشکیل شده باشد، ماده شیمیایی نیست. به عنوان مثال، نور جرم ظاهری دارد، اما فضایی را اشغال نمی‌کند. شما می‌توانید انرژی را ببینید و احساس کنید، بنابراین حواس بینایی و لمسی روش مناسبی برای تشخیص ماده از انرژی یا شناسایی یک ماده شیمیایی نیستند.

 

نمونه‌های بیشتری از مواد شیمیایی

هر چیزی که بتوانید آن را بچشید یا بو کنید، یک ماده شیمیایی است. هر چیزی که بتوانید از لحاظ جسمی لمس کنید یا آن را بردارید و از جایی به جای دیگر منتقل کنید، نیز یک ماده شیمیایی است.

  • گازها
  • مایعات
  • جامدات
  • پلاسما
  • جعبه مقوا
  • نوشابه
  • تار عنکبوت
  • الماس
  • کفش
  • طلا
  • ازن
  • سیب
  • پنیر
  • جعفری
  • رنگ مواد غذایی قرمز

 

نمونه‌هایی که از مواد شیمیایی نیستند

در حالی که ممکن است تمام اشکال، ماده شیمیایی در نظر گرفته شوند، ممکن است با پدیده‌هایی روبرو ‌شوید که از اتم یا مولکول تشکیل نشده‌اند.

  • حرارت
  • انرژی جنبشی
  • جاذبه زمین
  • انرژی پتانسیل
  • نور ماوراء بنفش
  • اندیشه و تفکر

 

مواد شیمیایی

 

درباره شرکت دایا اکسیر جم مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

شرکت دایا اکسیر جم به عنوان نمایندگی سیگما آلدریچ درایران و نمایندگی شرکت مرک ایران در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی فعالیت می‌کند.

انواع محصولات در دایا اکسیر موجود میباشد از جمله:

 

برای خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان شرکت حاصل نموده و سفارشات خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید. همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

 

 1.     شماره تماس 22327043-021

2.     تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023

3.     ایمیل info@dayaexir.com

4.     وبسایت dayaexir.com

 

 

  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

نمایندگی واردات محصولات مرک چه شرکت‌هایی هستند

نمایندگی مرک، شرکت‌های وارداتی هستند که تجارت کالاها را بین شرکت‌های داخلی و خارجی تسهیل می‌کنند. به عبارت دیگر ، اینها شرکت‌هایی هستند که کالاهای بین المللی را خریداری می‌کنند و آنها را در داخل کشور به فروش می‌رسانند. برخی از شرکت‌های واردات کالاها  تنها آنها را وارد کشور می‌کنند و به شرکت‌های فروش مواد شیمکیایی مرک ارسال می‌کنند و دارای تیم فروش مجزا نیستند اما برخی دیگر مانند شرکت دایا اکسیر هم کار واردات مواد شیمیایی مرک و هم کار فروش مواد آزمایشگاهی مرک انجام می‌دهند.

تجارت صادرات و واردات در درجه اول برای گسترش مرزهای تجاری بین کشورهای مختلف انجام می‌شود که در آن چندین مدل تجاری وجود دارد. دقیقا مانند کسب و کارهای معمولی، شخصی که مجوز صادراتی / وارداتی را دارد می‌تواند کالاهای تولیدی خود را به مشتریان خود در خارج از کشور بفروشد، می‌تواند به عنوان واسطه بین تولید کننده محلی و خریدار خارج از کشور یا برعکس عمل کند و یا می‌تواند مستقیما اقدام به خرید کالاهای تولیدی در خارج از کشور کند و آنها را به فروش برساند. شرکت دایا اکسیر نمایندگی رسمی واردات محصولات سیگما آلدریچ در ایران است که آنها را از این شرکت می‌خرد و در ایران به فروش می‌رساند و توزیع می‌کند.

یک شرکت‌ برای واردات محصولات مرک چه مراحلی را باید رعایت کند

واردات محصولات مرک به خرید مواد آزمایشگاهی از شرکت مرک میلیپور Merck Millipore اشاره دارد. بسته به سیاست وارداتی، الزامات قانونی و سیاست های گمرکی کشورهای مختلف، روش واردات از کشور به کشور دیگر متفاوت است. تقریبا در تمام کشورهای جهان واردات توسط دولت کنترل می‌شود. اهداف این کنترل‌ها استفاده صحیح از محدودیت‌های ارزی، حمایت از صنایع بومی و غیره است. واردات کالا باید رویه‌ای را طی کند. این روش شامل چندین مرحله است. مرحله اول معامله وارداتی، مانند سایر معاملات خرید و فروش، مربوط به انجام استعلام تجاری است. استعلام درخواستی کتبی از خریدار یا نماینده وی، جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت و شرایطی است که صادرکننده قادر به تهیه کالاها خواهد بود  .

نمایندگی مواد آزمایشگاهی مرک آلمان  

شرکت دایا اکسیر به عنوان نمایندگی واردات محصولات مرک در استعلام خرید مواد شیمیایی مرک آلمان از شرکت مرک کلیه جزئیات کالاهای مورد نیاز از جمله:

·        کاتالوگ نامبر مواد آزمایشگاهی

·         شماره رجیستری مواد شیمیایی Cas no

·         گرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

·        اندازه، وزن و مقدار مورد نیاز

 را ذکر مینماید.

 به همین ترتیب، زمان و روش تحویل، روش بسته بندی، شرایط و ضوابط مربوط به پرداخت نیز باید مشخص شود. در پاسخ به این استعلام، شرکت وارد کننده مرک میلیپور سهمیه صادر کننده را دریافت می‌کند. نقل قول شامل جزئیات مربوط به کالاهای موجود، کیفیت آنها، قیمت عرضه کالاها و شرایط و ضوابط فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی است. لازم به ذکر است که شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ ایران نیز میباشد.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز خرید مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید آنلاین مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

1.     شماره تماس021-22327043

2.     تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023

3.     ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

 

  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

معرفی شرکت سیگما آلدریچ

مواد شیمیایی سیگما آلدریچ بهترین کیفیت را در بین محصولات شرکت های دیگر دارد و در سطح جهانی فعالیت می کند. شرکت تولیدی سیگما آلدریچ از ترکیب چندین شرکت تولیدی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و ابزار مربوط به آن تشکیل شده است که همگی از شرکت های مطرح و دارای تولیدات باکیفیت بوده اند. از این رو محصولات نهایی که این شرکت دارد نبض بازار را در دست گرفته است. نمایندگی سیگما آلدریچ در کشورهای مختلف فعال است و در کشور ما نیز نمایندگی های مجازی از سیگما آلدریچ در حال فعالیت هستند. در این مطلب به نکاتی که در مورد خرید مواد شیمیایی سیگما از نمایندگی ها باید دقت کنید را آورده ایم.

نمایندگی سیگما آلدریچ چگونه فعالیت می کند؟

هر شرکت تولیدی برای این که بتواند محصولات خود را به صورت اصل به بازار عرضه کند، باید نمایندگی های خود را در شهرها و کشورهای مختلف بگستراند. این نمایندگی ها محصولات را از شرکت های تولیدی به صورت مستقیم یا با واسطه وارد می کنند و بدین صورت محصولاتی کاملاً اصل و با کیفیت به مشتریان ارائه می دهند. از این رو نه تنها اعتبار خود را بین مشتریان آن محصول افزایش می دهند بلکه خدمات پس از فروش و گارانتی را هم می توانند به کمک شرکت های تولید کننده تأمین کنند.

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران نیز فعال است و این امکان را به شرکت تولیدی سیگما آلدریچ داده است که یک واسطه مطمئن برای عرضه محصولات خود و رساندن آن ها به دست مشتریان داشته باشد. این امر سبب می شود تا اعتبار محصولات سیگما آلدریچ با اجناس تقلبی و غیر اصل زیر سؤال نرود.

نمایندگی ها باید مجوزهای لازم را از شرکت تولید کننده دریافت کنند و بدین صورت تحت نظارت آن ها کار کنند. از این رو محصولات آن ها با قیمت و کیفیت مصوب شرکت به فروش می رسد و نباید در این زمینه تخطی صورت گیرد.

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران محصولات این شرکت را وارد می کند و آن را به صورت حضوری و یا خرید آنلاین مواد شیمیایی دست مشتریان می رساند. همچنین تمام اصول مربوط به حمل و نگهداری این گونه مواد که ممکن است اکثراً دارای محدودیت هایی باشند نیز در آن ها رعایت می شود.

 

دایا اکسیر بهترین نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

دایا اکسیر یک شرکت معتبر وارد کننده سیگما آلدریچ و توزیع کننده انواع محصولات و مواد آزمایشگاهی است که در آزمایشگاه های مؤسسات علمی و تحقیقی و حتی شرکت های تولید کننده و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین در دانشگاه ها و آزمایشگاه های رشته های مختلفی مانند مهندسی مواد، شیمی، فیزیک، زیست شناسی و ... در مقاطع مختلف نیاز به استفاده از این مواد وجود دارد.

دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران است که به علت سابقه خوبی که در این زمینه دارد توانسته است بسیاری از مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه های معتبر و بزرگ کشور را در لیست مشتریان خود داشته باشد. در این شرکت امکان استفاده از خدماتی مانند مشاوره رایگان، خدمات پس از فروش، گارانتی محصولات اصل و ... نیز وجود دارد که خرید را برای شما راحت تر می کند.

شرکت دایا اکسیر به عنوان نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران برای نگهداری و حمل مواد شیمیایی نیز به مشتریان خود کمک می کند و راهنمایی های مورد نیاز را در این زمینه به آن ها ارائه می دهد.

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز خرید مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

  1. شماره تماس 021-22327043
  2. تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

استونیتریل Acetonitrile مرک | دایا اکسیر

 

ماده شیمیایی آزمایشگاهی استونیتریل (Acetonitrile) از جمله مواد شیمیایی مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید استونیتریل از برند مرک را بخوانید.

کاربردهای ماده استونیتریل (Acetonitrile)

استونیتریل با CAS 75-05-08 برای سنتز DNA (≤ 30 ppm H₂O)، با جرم مولی 41.05 گرم در مول و فرمول شیمیایی CH₃CN می باشد.

مشخصات ماده  استونیتریل (Acetonitrile)

برای مشاهده مشخصات کامل این ماده و به  در سایت شرکت دایا اکسیر مراجعه بفرمایید .

فروش ماده استونیتریل (Acetonitrile)

دایا اکسیر به عنوان نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ Sigma Aldrich و فروش مواد آزمایشگاهی مرک  اعلام می نماید که با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش توانسته است خرید اینترنتی موادشیمیایی را در جهت تامین ماده استونیتریل با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم کند.

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

آدیپویل کلراید - Adipoyl chloride-165212

ماده شیمیایی آدیپویل کلراید(chloAdipoyl ride) یکی از محصولات سیگما آلدریچ است که در شرکت دایا اکسیر نمایندگی فروش سیگما آلدریچ این شرکت وجود دارد و در ادامه با ویژگی های این ماده شیمیایی بیشتر آشنا می شویم.

 

مشخصات ماده  آدیپویل کلراید(Adipoyl chloride)

برای مشاهده مشخصات کامل این ماده و خرید آدیپول کلراید برند سیگما آلدریچ به سایت شرکت دایا اکسیر مراجعه بفرمایید .

فروش ماده آدیپویل کلراید(Adipoyl chloride)

دایا اکسیر به عنوان نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ Sigma Aldrich و فروش مواد آزمایشگاهی مرک  اعلام می نماید که با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش توانسته است خرید مواد شیمیایی آنلاین را در جهت تامین ماده آدیپویل کلراید با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم کند.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

  • دایا اکسیر