دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

  • ۰
  • ۰

معرفی شرکت سیگما آلدریچ

مواد شیمیایی سیگما آلدریچ بهترین کیفیت را در بین محصولات شرکت های دیگر دارد و در سطح جهانی فعالیت می کند. شرکت تولیدی سیگما آلدریچ از ترکیب چندین شرکت تولیدی مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و ابزار مربوط به آن تشکیل شده است که همگی از شرکت های مطرح و دارای تولیدات باکیفیت بوده اند. از این رو محصولات نهایی که این شرکت دارد نبض بازار را در دست گرفته است. نمایندگی سیگما آلدریچ در کشورهای مختلف فعال است و در کشور ما نیز نمایندگی های مجازی از سیگما آلدریچ در حال فعالیت هستند. در این مطلب به نکاتی که در مورد خرید مواد شیمیایی سیگما از نمایندگی ها باید دقت کنید را آورده ایم.

نمایندگی سیگما آلدریچ چگونه فعالیت می کند؟

هر شرکت تولیدی برای این که بتواند محصولات خود را به صورت اصل به بازار عرضه کند، باید نمایندگی های خود را در شهرها و کشورهای مختلف بگستراند. این نمایندگی ها محصولات را از شرکت های تولیدی به صورت مستقیم یا با واسطه وارد می کنند و بدین صورت محصولاتی کاملاً اصل و با کیفیت به مشتریان ارائه می دهند. از این رو نه تنها اعتبار خود را بین مشتریان آن محصول افزایش می دهند بلکه خدمات پس از فروش و گارانتی را هم می توانند به کمک شرکت های تولید کننده تأمین کنند.

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران نیز فعال است و این امکان را به شرکت تولیدی سیگما آلدریچ داده است که یک واسطه مطمئن برای عرضه محصولات خود و رساندن آن ها به دست مشتریان داشته باشد. این امر سبب می شود تا اعتبار محصولات سیگما آلدریچ با اجناس تقلبی و غیر اصل زیر سؤال نرود.

نمایندگی ها باید مجوزهای لازم را از شرکت تولید کننده دریافت کنند و بدین صورت تحت نظارت آن ها کار کنند. از این رو محصولات آن ها با قیمت و کیفیت مصوب شرکت به فروش می رسد و نباید در این زمینه تخطی صورت گیرد.

نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران محصولات این شرکت را وارد می کند و آن را به صورت حضوری و یا خرید آنلاین مواد شیمیایی دست مشتریان می رساند. همچنین تمام اصول مربوط به حمل و نگهداری این گونه مواد که ممکن است اکثراً دارای محدودیت هایی باشند نیز در آن ها رعایت می شود.

 

دایا اکسیر بهترین نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

دایا اکسیر یک شرکت معتبر وارد کننده سیگما آلدریچ و توزیع کننده انواع محصولات و مواد آزمایشگاهی است که در آزمایشگاه های مؤسسات علمی و تحقیقی و حتی شرکت های تولید کننده و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین در دانشگاه ها و آزمایشگاه های رشته های مختلفی مانند مهندسی مواد، شیمی، فیزیک، زیست شناسی و ... در مقاطع مختلف نیاز به استفاده از این مواد وجود دارد.

دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران است که به علت سابقه خوبی که در این زمینه دارد توانسته است بسیاری از مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه های معتبر و بزرگ کشور را در لیست مشتریان خود داشته باشد. در این شرکت امکان استفاده از خدماتی مانند مشاوره رایگان، خدمات پس از فروش، گارانتی محصولات اصل و ... نیز وجود دارد که خرید را برای شما راحت تر می کند.

شرکت دایا اکسیر به عنوان نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران برای نگهداری و حمل مواد شیمیایی نیز به مشتریان خود کمک می کند و راهنمایی های مورد نیاز را در این زمینه به آن ها ارائه می دهد.

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز خرید مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

  1. شماره تماس 021-22327043
  2. تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

  • ۰۱/۰۶/۰۹
  • دایا اکسیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی