دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

  • ۰
  • ۰

ماده ال سیستئین- دایا اکسیر

 

ماده شیمیایی ال-سیستئین (L-cysteine) از جمله مواد شیمیایی تولید شده توسط شرکت سیگما آلدریچ از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید این ماده شیمیایی از دایا اکسیر که فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی را انجام می دهد، بخوانید.

ال-سیستئین چیست؟

ال-سیستئین (L-cysteine) یک پودر کریستالی سفید یا تقریبا سفید با بلورهای بی‌ رنگ است که آزادانه در آب حل می‌ شود و کمی در الکل محلول است. این ماده یکی از ۲۰ آمینو اسید طبیعی غیر ضروری است و علاوه بر متیونین، تنها اسیدی است که حاوی گوگرد است. یعنی می‌ تواند در کبد از متیونین، که یک اسید آمینه حاوی گوگرد است، سنتز شود که برای ساخت پروتئین و سایر عملکردهای متابولیک مهم است.

سیستئین یک آلفا‌‌اسید آمینه با فرمول HO2CCH(NH2)CH2SH است که در بدن انسان در ترکیب پروتئین های مختلف بکار رفته‌ است. این ماده در بتاکراتین یافت می‌شود. این باعث می‌شود که فراوانی متیونین به یک عامل مهم برای سلامت انسان تبدیل شود. WACKER روش جدیدی برای تولید این اسید آمینه از طریق تخمیر از مواد اولیه غیر حیوانی و غیر انسانی ایجاد کرده است.

ال- سیستئین و واکنش میلارد

ال- سیستئین یک اسید آمینه حاوی گوگرد است که با کاهش قندها به انجام واکنش میلارد کمک می نماید و این واکنش موجب تشکیل ترکیبات فرار طعم دهنده گوشتی میگردد. واکنش میلارد واکنشی است شیمیایی میان یک آمینواسید و قند احیا کننده که معمولاً در حضور گرما انجام می گیرد.

این واکنش نقش مهمی در تهیه بسیاری از مواد غذایی دارد و همانند کاراملیزاسیون، نوعی از قهوه ای شدن غیر آنزیمی است. لوئیس میلارد این واکنش را در دهه ۱۹۱۰ هنگام سنتز بیولوژیک پروتئینها کشف کرد. با این حال بشر با این واکنش از دوران ماقبل تاریخ آشنایی داشته است.

ال- سیستئین در کدام مواد غذایی وجود دارد؟

L-cysteine در منابع حیوانی مانند تخم مرغ، لبنیات، گوشت مرغ، خوک و منابع گیاهی مانند پیاز، کلم بروکلی و غلات و همینطور این پروتئین اصلی در ناخن، پوست و مو، وجود دارد. سیستئین برای ساخت کلاژن مهم است. همچنین بر خاصیت کشسانی و بافت پوست تأثیر می‌ گذارد.

فروش ال-سیستئین L-Cysteine

دایا اکسیر به عنوان نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ اعلام می نماید که با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش توانسته است مواد اولیه پروژه های تحقیقاتی، ال-سیستئین با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم کند.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

  • ۰۰/۰۸/۰۱
  • دایا اکسیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی