دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

  • ۰
  • ۰

شماره رجیستری ماده شیمیایی (Cas No)، یکی دیگر از مشخصات تولیدی محصول می باشد که بر روی بسته بندی محصول نیز درج می شود و صرفا از ارقام تشکیل شده است. سعی کرده ایم تا در این مطلب از دایا اکسیر که فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی را دارد، در مورد شماره رجیستری راهنمای کاملی را ارائه کرده تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی کد رجیستری ماده شیمیایی مورد نظر خود را پیدا کنید.

شماره رجیستری ماده شیمیایی چیست؟

شماره رجیستری ماده شیمیایی، یکی دیگر از مشخصات تولیدی محصول می باشد که بر روی بسته بندی محصول نیز درج می شود. کد رجیستری برخلاف شماره کاتالوگ تنها با CAS No شناخته می شود. CAS No یا شماره ریجستری صرفا از ارقام تشکیل شده است. رجیستری نامبر از ۳ قسمت تشکیل شده است که با خطوط تیره از هم جدا شده اند.

  1. قسمت اول معمولا ۲ تا ۶ رقم را شامل می شود.
  2. قسمت دوم که شماره میانی است که دو رقمی می باشد.
  3. قسمت آخر یک رقم را در بر میگیرد.

شماره رجیستری مواد شیمیایی

 

شماره رجیستری چه اطلاعاتی به ما میدهد؟

با جستجوی رجیستری نامبر یک ماده در داخل سایت شرکت تولید کننده می توان به اطلاعات ماده با گریدهای مختلف و با حجم های متفاوت که توسط آن کمپانی تولید می شود دسترسی پیدا کرد.

رجیستری نامبر یکسان برای گریدهای مختلف

گریدهای مختلف یک ماده با حجم های مختلف در تمامی کمپانی های تولید کننده، تنها با یک شماره رجیستری یکسان معرفی می شود و در واقع این شماره یک شماره بین المللی است.

برای درک بیشتر این موضوع به صفحه تفاوت CAS No و Cat No مراجعه نمایید.

راهنمای یافتن CAS No مواد آزمایشگاهی

نام ماده خود را در کادر جستجو در سایت مورد نظر محصول وارد کنید، رجیستری نامبر به همراه تمامی شماره کاتالوگ های تولیدی برای شما نمایش داده خواهد شد. در این رابطه نیز می توانید از سایت دایا اکسیر کمک بگیرید.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

  • ۰۰/۰۸/۱۹
  • دایا اکسیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی