دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

  • ۰
  • ۰

 وجود محلول بافر در انجام آزمایشات اهمیت زیادی دارد. از این رو انواع محلول بافر بر اساس نیازهای آزمایشگاهی ساخته می شوند. در این مطلب از دایا اکسیر که فروش و خرید آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی را داراست، سعی کرده ایم تا راهنمای کاملی را برای شرکت های تولید کننده محلول بافر آماده کنیم. ادامه مطلب را از دست ندهید.

شرکت های تولید کننده محلول بافر

شرکت های تولید کننده محلول بافر - دایا اکسیر

 

کمپانی های مختلف از جمله دایا اکسیر به عنوان نمایندگی سیگما آلدریچ (Sigma Aldrich) و نمایندگی مرک Merck Millipore، نمایندگی ترموفیشر بافر هایی با محدوده های متنوعی از PH و با مقادیر و قیمت های مختلف در پک های متنوع ارائه کرده اند. شما می توانید از طریق نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران و مرکز فروش مواد شیمیایی مرک و نمایندگی محصولات ترموفیشر و فلوکا، نیازهای خود را با هر بودجه ای به میزان مورد نیاز خود برآورده سازید.

بافرهای کمپانی مرک از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. به همین جهت فروش محلول بافر مرک در بازار امروز در صدر خرید بافر قرار دارد. همچنین قیمت بافرهای کمپانی مرک نیز نسبت به سایر کمپانی ها مناسب تر می باشد. شرکت سیگما آلدریچ نیز از پیشتازان تولید بافر در جهان است و فروش بافر سیگما آلدریچ نیز همانند مرک Merck در رده بالایی از فروش جهانی قرار دارد و سهم عمده ای از خرید بافر، در پوشش کمپانی سیگما می باشد. لازم به ذکر است که قیمت بافر سیگما آلدریچ حدودا با بافرهای شرکت مرک در یک رده و به صورت رقابتی می باشند.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی