دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

  • ۰
  • ۰

آنتی بادی منوکلونال و پلی کلونال

شرکت دایا اکسیر افتخار آن را دارد که به عنوان نماینده فروش آنتی‌ بادی برند سیگما آلدریچ در ایران و با سال‌ ها فعالیت و تجربه در زمینه واردات و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی به محققین خدمات خود را ارائه دهد. کارشناسان و مدیران مجرب شرکت دایا اکسیر با ارائه انواع آنتی بادی و با هدف رفع نیاز اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان، محققان و کلیه مراکز تحقیقاتی و پژوهشی فعالیت می کند.

آنتی بادی چیست؟

پروتئینی به شکل Y در بدن که از لنفوسیت‌های B ترشح می شوند و در داخل خون هنگام مواجهه با مواد خارجی از قبیل میکروب‌ها، سموم و ویروس به آنها متصل شده و آنها را خنثی و بی اثر می کنند. این مواد خارجی را بعنوان آنتی‌ بادی می‌شناسند که باعث انواع مختلفی از بیماری‌ها می شوند. بعضی آنتی‌بادی‌ها توانایی اتصال به چندین نوع آنتی‌ژن را دارند که به آنها آنتی‌بادی پلی‌کلونال می گویند و گروهی دیگر از آنتی‌بادی‌ها فقط یک آنتی ژن خاص را در بدن شناسایی کرده و به آن متصل می شوند، به این گروه از آنتی بادی‌ها، آنتی‌بادی منوکلونال گفته می شود.

آنتی بادی منوکلونال و پلی کلونال

هر آنتی‌ژن، تعدادی اپی‌توپ دارد و هر آنتی‌بادی فقط توانایی اتصال به یکی از این اپی‌توپ ها را داراست. بسته های آنتی‌بادی‌ها از لحاظ اینکه توانایی اتصال به چند نوع اپی‌توپ را دارند به دو گروه تقسیم می‌شوند آنتی‌بادی‌های پلی‌کلونال ترکیبی ناهمگن از آنتی‌بادی‌ها هستند که از پاسخ ایمنی سلول های B متعدد بدست می آیند و هر کدام یک اپی‌توپ متفاوت را روی همان آنتی‌ژن تشخیص می‌دهند. آنتی‌بادی‌های مونوکلونال از یک کلون والد منفرد سلول B حاصل می شوند و بنابراین فقط یک اپی‌توپ را در هر آنتی‌ژن تشخیص می‌دهند. این سلول‌های B توسط ادغام با سلولهای هیبریدوما، نامیرا می‌شوند و اجازه تولید طولانی مدت آنتی‌بادی‌های مونوکلونال یکسان را می دهند. بنابراین آنتی‌بادی‌های منوکلونال چون خیلی اختصاصی عمل می‌کنند، کاربرد بسیار گسترده‌تری در تحقیقات دارند و از طرف دیگر چون روش‌های جداسازی و خالص‌سازی آنها زمان بر و پیچیده‌تر است، قیمت تمام شده نهایی آنها نیز بیشتر است.

خرید و فروش آنتی‌بادی برند سیگما آلدریچ از دایا اکسیر

آنتی بادی های برند سیگما آلدریچ همانند دیگر محصولات شیمیایی سیگما آلدریچ جزء با کیفیت‌ترین و معتبرترین محصولات در این زمینه است، که شهرتی جهانی دارد. دایا اکسیر، به عنوان نمایندگی فروش آنتی‌ بادی برند سیگما آلدریچ در ایران، با سابقه سال‌ها فروش محصولات این شرکت آماده ارائه خدمات به تمامی محققین در سراسر کشور است.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی