دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

  • ۰
  • ۰

دایا اکسیر، نمایندگی شرکت مرک

یکی از معتبرترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و دارویی در جهان شرکت مِرک آلمان (Merck) است که در صنایع مختلف شیمیایی مطرح می باشد. در حال حاضر شرکت مرک از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان به شمار می رود. از این رو نمایندگی های مرک در سراسر دنیا شروع به فعالیت کرده اند تا محصولات خود را به دست مشتریان هدف برساند.

محصولات مِرک (Merck)

شرکت مرک Merck محصولات خود را برای ۱۳ نسل متوالی به محققین و صنایع مختلف ارائه کرده است و قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه زندگی بشر در سراسر جهان برداشته است. محصولات مِرک امروزه در تمامی پنج قاره جهان تولید شده و شرکت مرک پس از خریدن شرکت سیگما آلدریچ در سال ۲۰۱۵ و با دارا بودن چندین کمپانی بزرگ فرعی دیگر، حالا به تنهایی بزرگترین کمپانی تأمین کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان است. شرکت مرک اهداف خود را این گونه معرفی کرده است:” هدف ما حل پیچیده ترین مسائل علمی بشر از طریق همکاری با جامعه علمی جهانی است.” آنها همچنین یکی از اهداف متعالی خود را بهبود سلامت تک تک انسان ها در هر کجای دنیا می دانند. این شرکت پس از تلفیق با شرکت سیگما آلدریچ بیش از ۳۰۰ هزار محصول با گریدهای گوناگون را در حیطه های دارویی، آزمایشگاهی، غذایی، آرایشی و مواد شیمیایی خاص تولید می کند.  

زمینه اصلی فعالیت شرکت مرک، حوزه مواد شیمیایی، دارویی، علوم زیستی، داروسازی، بیوتکنولوژی، لوازم بهداشتی-آرایشی، پلاستیک ها و غیره می باشد.  از طیف جامعی برخوردار می باشند.

کاربرد محصولات مِرک (Merck)

برای اسیدها و نمک،

تکنولوژی LCD

حوزه صفحه های نمایش مبتنی بر تکنولوژی کریستال مایع

آنالیز شیمیایی مرطوب و مطابق با خصوصیات ACS  و Reag.PhEur

برای خرید محصولات مرک می توانید از دایا اکسیر به عنوان نمایندگی مرک در ایران خرید فرمایید.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی و ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود و را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

 

 

 

  • ۰۰/۱۱/۰۹
  • دایا اکسیر

محصولات مرک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی