دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

  • ۰
  • ۰

دایا اکسیر، نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران

سیگما آلدریچ (Sigma Aldrich) یکی از پیشروان علوم و فناوری های پیشرفته است. آنچه که باعث شده است تا شرکت سیگما آلدریچ بتواند در زمینه تولید مواد و تجهیزات آزمایشگاهی موفق شود، کار گروهی و تیمی آنها است که منجر به بازدهی شرکت شده است.  در این مطلب از دایا اکسیر که فروش و خرید آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی را داراست، سعی کرده ایم تا از مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ و کاربردشان سخن گوییم.

خرید سیگما آلدریچ

شرکت سیگما یکی از زیر مجموعه های شرکت آلمانی مرک است. این شرکت محصولات خود را به آمریکا، اروپا، آسیا، آمریکای لاتین، کانادا و اقیانوسیه صادر می کند. از آنجائیکه این شرکت از تنوع محصولات بالایی برخوردار است امکان نگهداری همه آنها وجود ندارد و با توجه به سفارش مشتریان اقدام به تهیه و خرید و فروش سیگما آلدریچ می شود. برای این منظور می توانید به صورت آنلاین سفارش خود را در شرکت دایا اکسیر جم ثبت نمایید و در عین حال قیمت سیگما آلدریچ را نیزاستعلام نمایید.

در این میان محصولاتی وجود دارند که به دلیل نوع مصرف و کاربردی که در صنایع مختلف دارند بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، از این رو به تهیه و عرضه آنها بیشتر توجه می شود. در صورتی که ماده آزمایشگاهی شما در لیست فروش شرکت دایا اکسیر جم نباشد، می توانید با کارشناسان ما در این زمینه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را جهت ثبت سفارش دریافت نمایید. کارشناسان ما در ساعات ادرای حاضر به راهنمایی و پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود.

به منظور رفاه حال مشتریان و دردسترس بودن آخرین اخبار و اطلاعات شرکت، می توانید ما را در پیام رسان های تلگرام و واتس اپ دنبال کنید.

کارشناسان ما به محض تماس شما سریعا پاسخگو خواهند بود. شرکت سیگما آلدریچ دارای بیش از ۱۰۰ هزار محصول در زمینه های مختلف علوم پزشکی و آزمایشگاهی است.

دایا اکسیر به عنوان نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران در خدمت شماست.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

  • ۰۰/۱۲/۰۷
  • دایا اکسیر

خرید محصولات سیگما آلدریچ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی