دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایا اکسیر

فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب | نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک

دایای اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب در تهران می باشد و نمایندگی محصولات سیگما آلدریچ و مرک را داراست.

۷ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

انواعی از محیط کشت در آزمایشگاه ها وجود دارد تا به وسیله آن بتوان مطالعه میکروارگانیسم ها به بهترین شکل انجام داد. امروزه محیط های کشت مختلفی به صورت مصنوعی ساخته می شود تا در شرایط فیزیکی و شیمیایی مناسبی بتوان میکروارگانیسم ها روی آن کشت داد. در این مطلب علاوه بر شناخت انوع محیط های کشت آزمایشگاهی، نحوه خرید محیط کشت و ثبت سفارش آنها از دایا اکسیر که فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی را انجام می دهد، بیان شده است. 

محیط کشت چیست؟

محیط کشت (Growth medium) محیط دارای مایع یا ژل می‌باشد که به منظور رشد دادن میکروب‌ها، یاخته‌ها یا حتی گیاهان کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. محیط‌های کشت به‌طور معمول شامل دو دسته می‌باشند، کشت یاخته (cell culture) که در آن از یاخته‌های ویژه‌ای استفاده می‌نمایند که از گیاهان و حیوان‌ها به دست آمده‌اند و کشت خرد زیستی (microbiological culture) که به ویژه به منظور رشد دادن میکروب‌ها استفاده می‌گردد، از رایج‌ترین انواع کشت خردزیستی می‌توان به ظرف آگار و محیط کشت مایع مغذی اشاره نمود. در محیط های مصنوعی از مهمترین روشهای تشخیصی در باکتری شناسی است. برای کشت موفق باید شرایط مناسب برای رشد باکتری فراهم گردد. از جمله این شرایط مواد غذایی- حرارت- رطوبت کافی- نمک- PH  مناسب- حضور یا عدم حضور اکسیژن می باشد. محیط های کشت را متناسب با نوع آزمایش میتوان به دو صورت مایع و جامد تهیه کرد.

انواع محیط‌های کشت در آزمایشگاه

 

  • محیط کشت سلولی 

در محیط کشت سلولی(cell culture)  که در آن از یاخته‌های ویژه‌ای استفاده می‌نمایند که از گیاهان و حیوان‌ها به دست آمده‌اند.

  • محیط کشت میکروبی

محیط کشت میکروبیولوژی (microbiological culture) که به ویژه به منظور رشد دادن میکروب‌ها (شامل باکتری ها، قارچ ها و …) استفاده می‌گردد، از رایج ترین انواع کشت میکروبیولوژی می‌توان به نوترینت آگار و نوترینت براث اشاره نمود.

۳ نوع محیط کشت از نظر قوام

  1. محیط کشت مایع (محیط کشت براث)
  2. محیط کشت جامد (آگار)
  3. محیط کشت نیمه جامد

انواع محیط کشت میکروبی

  • محیط کشت افتراقی یا جدا کننده(Differential Media)

  • محیط کشت غنی کننده(Enrichment Media)

  • محیط کشت پایه(Basic Media)

  • محیط کشت اختصاصی(Special Media)

  • محیط کشت انتخابی (Selective Media)

  • محیط کشت انتقالی

دایا اکسیر، وارد کننده محیط کشت سیگما و مرک

شرکت دایا اکسیر واردکننده و مرکز فروش محیط کشت های میکروبی و محیط کشت های سلولی از برندهای سیگما آلدریچ ، مرک و کیولب با مناسب ترین قیمت در خدمت شما محققین و مدیران محترم صنایع می باشد.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.


 

  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

 

آنتی بادی

 

شرکت دایا اکسیر افتخار آن را دارد که به عنوان نماینده فروش آنتی‌ بادی برند سیگما آلدریچ در ایران و با سال‌ ها فعالیت و تجربه در زمینه واردات و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی به محققین خدمات خود را ارائه دهد. کارشناسان و مدیران مجرب شرکت دایا اکسیر با ارائه انواع آنتی بادی و با هدف رفع نیاز اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان، محققان و کلیه مراکز تحقیقاتی و پژوهشی فعالیت می کند.

از آنجا که دایا اکسیر سالها نمایندگی سیگما آلدریچ در ایران را دارد، کیفیت و قیمت مناسب محصولات این شرکت را تضمین می کند. این مجموعه تلاش دارد تا آنتی‌ بادی‌ های مورد نیاز شما را با دارا بودن فناوری زنجیره سرد بتواند با بالاترین کیفیت و سریع‌ترین زمان ممکن به دست شما برساند. به همین دلیل در این مطلب ضمن شناخت از انواع آنتی بادی ها و کاربردها آن در پژوهش ها و آزمایشات خاص می توانید برای ثبت سفارش و خرید آنتی بادی با دایا اکسیر از طریق راه های ارتباطی که گفته شده، تماس بگیرید.

آنتی بادی چیست؟

پروتئینی به شکل Y در بدن که از لنفوسیت‌های B ترشح می شوند و در داخل خون هنگام مواجهه با مواد خارجی از قبیل میکروب‌ها، سموم و ویروس به آنها متصل شده و آنها را خنثی و بی اثر می کنند. این مواد خارجی را بعنوان آنتی‌ بادی می‌شناسند که باعث انواع مختلفی از بیماری‌ها می شوند. بعضی آنتی‌بادی‌ها توانایی اتصال به چندین نوع آنتی‌ژن را دارند که به آنها آنتی‌بادی پلی‌کلونال می گویند و گروهی دیگر از آنتی‌بادی‌ها فقط یک آنتی ژن خاص را در بدن شناسایی کرده و به آن متصل می شوند، به این گروه از آنتی بادی‌ها، آنتی‌بادی منوکلونال گفته می شود.

ساختار آنتی ‌بادی

هر آنتی بادی از ۴ زنجیره تشکیل شده است که ۲ تای آن زنجیره سبک و ۲ تای دیگر زنجیره سنگین می‌باشند. هر زنجیره دارای ۲ منطقه به نام‌های منطقه ثابت و متغیر می‌باشد. منطقه ثابت در تمام مولکول‌های آنتی بادی مشابه است و تنها منطقه متغیر است که در آنتی‌بادی‌ها با هم فرق دارند و به این علت هر آنتی‌بادی مسئول اتصال به یک آنتی‌ژن اختصاصی است.

 

ساختار آنتی‌بادی ساختار انتی بادی ها

 

کاربرد آنتی بادی‌ها در تحقیقات و پژوهش

آنتی‌بادی‌های برند سیگما آلدریچ از تنوع گسترده ای برخوردار است. با توجه به اتصال اختصاصی آنتی‌بادی و آنتی‌ژن، از این ویژگی می توان برای انجام بسیاری از تکنیک‌ها در زیست شناسی، بیوتکنولوژی و پزشکی استفاده کرد که عبارتند از:

  • ایمونوهیستوشیمی (Immunohistochemistry)
  • ایمونوسیتوشیمی (Immunocytochemistry)
  • وسترن بلاتینگ (Western Blotting)
  • فلوسایتومتری(Flowcytometry)
  • الایزا(Enzyme-Linked Immunosorbent Assay) یا ELIZA
  • ایمونوفلورسانس (immunofluorescence)
  • سنجش اتصال لیگاند (Ligand-Binding Assay)
  • شناسایی برهمکنش‌های پروتئین و اسید نوکلئیک به روش (Immunoprecipitation)

آنتی بادی‌ها برای غربالگری

گلبول‌ های قرمز خون در سطح خود شامل انواع پروتئین‌ها و کربوهیدرات‌ها می باشند که بعنوان آنتی‌ژن سطحی عمل می‌کنند. تشخیص این نوع آنتی‌ژنها جهت تشخیص نوع گروه خونی در هنگام انتقال خون بسیار ضرورت دارد. تعیین نوع گروه خونی توسط آنتی‌بادی‌ها صورت می گیرد که از غربالگری‌های مهم در زمینه فعالیت‌های کلینیکی می باشد.

خرید و فروش آنتی‌بادی برند سیگما آلدریچ از دایا اکسیر

آنتی بادی های برند سیگما آلدریچ همانند دیگر محصولات شیمیایی سیگما آلدریچ جزء با کیفیت‌ترین و معتبرترین محصولات در این زمینه است، که شهرتی جهانی دارد. دایا اکسیر، به عنوان نمایندگی فروش آنتی‌ بادی برند سیگما آلدریچ در ایران، با سابقه سال‌ها فروش محصولات این شرکت آماده ارائه خدمات به تمامی محققین در سراسر کشور است.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

خرید آنلاین مواد شمیایی

 

خرید اینترنتی مواد شیمیایی آزمایشگاهی رو به افزایش است، اما با وجود محبوبیت آن در فضای اینترنت و در میان شرکت ها، هنوز هم خطرات زیادی وجود دارد که خریداران مواد شیمیایی باید از آن اطلاع کامل داشته باشند. به همین جهت در این مطلب تصمیم داریم یک راهنمای کاربردی برای خرید آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی بیان کنیم که به خریداران اینترنتی کمک کند تا بهتر مواد مورد نیاز خود را بیابند؛ و احتمالاً نکات زیادی را در این زمینه خواهید آموخت.

۳ روش خرید آنلاین مواد شیمیایی

انواع مختلفی از فروشگاه ها و وب سایت های آنلاین مانند دایا اکسیر وجود دارند که فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، صنعتی و تجهیزات آزمایشگاهی را انجام می دهند؛ هرکدام از این فعالیت ها، مزایا و معایب خود را دارند. شما خرید آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی را به ۳ روش می توانید انجام دهید:

  1. خرید آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی از طریق آگهی های آنلاین فروش ویژه
  2. خرید آنلاین مواد شیمیایی از وبسایت های تخصصی و معتبر
  3. کانال تلگرام خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی

 

آیا در خرید آنلاین مواد شیمیایی می توانید به خرده فروشان اعتماد کنید؟

در خرید آنلاین مواد شیمیایی از خرده فروشان یا مراکزی که از اعتبار آنها مطمئن نیستید باید حواستان را جمع کنید!! اگر کوچکترین چیزی در معامله شما اشتباه باشد، هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید، کمتر ضرر می کنید. اگر یک سایت آنلاین را مشاهده کردید حتماً به مواردی نظیر آدرس، خیابان، شماره تلفن و مجوز کسب و کار و نماد تجارت الکترونیکی (ای نماد) دقت کنید.

اگر در مورد سابقه شرکت و اعتبار آن مطئمن هستید، برخی تحقیقات را به صورت آنلاین انجام دهید:

  • با وارد کردن نام شرکت، به علاوه “شکایت” یا “مشکل” در Google، نتایج را جستجو کنید.
  • اگر وب سایت آنلاین مواد شیمیایی آزمایشگاهی یک تجارت ثبت شده است، باید در بخش امور مشاوره خرید، تأمین مواد یا پشتیبانی مشتریان، به بهترین شکل و گسترده عمل نماید.

آیا می توان خرید آنلاین مواد شیمیایی را در خارج از کشور انجام داد؟

نظر شما در مورد خرید آنلاین مواد شیمیایی در خارج از کشور چیست؟ چگونه می توان از شرکت های خارجی خرید کرد و آیا این کار را می توانند همه افراد انجام دهند یا خیر؟!

قطعاً خرید مواد شیمیایی از خارج از کشور اغلب ارزانتر است؛ این قیمت ها با احتساب نرخ ارز و حمل و نقل نیز در نظر گرفته می شود. خرده فروشان مواد شیمیایی اغلب محصولاتی را به فروش می رسانند که بازرگانان مواد شیمیایی، آنها را به صورت عمده وارد کشور کرده اند؛ به این ترتیب، انتظار می رود که افراد عادی و یا خرده فروشان نمی توانند به صورت گسترده، خریدهای خود را از خارج از کشور انجام دهند. این کار به مهارت ها و تجربه های بازرگانی و واردات نیاز دارد.

به همین دلیل نمایندگان رسمی از شرکت های بزرگ و معتبر در داخل کشور وجود دارد که می توانید به آسانی خرید مواد شیمیایی مورد نیاز مانند خرید محصولات سیگما آلدریچ یا خرید محصولات مرک را انجام دهید.

شرکت های بازرگانی یا نمایندگان رسمی از کشورهای خارجی، درخواست خود را از طریق شرکای تجاری ارائه می دهند. نوع ماده و حجم مورد نظر را ثبت می کنند و سپس طبق قوانین حمل و نقل بین المللی، محموله برای مشتری ارسال می شود. محموله اصلی به کشور خریدار وارد می شود و سپس به توزیع کنندگان ارائه می گردد. یک نکته مهم در خرید آنلاین مواد شیمیایی و خرده فروشی وجود دارد و آن این است که قیمت فروش محصولات خرده مواد شیمیایی می تواند گران تر از خرید عمده باشد. بنابراین اگر قصد سفارش عمده را دارید حتماً قبل از خرید، قیمت روز آنها را دریافت کنید.

گزینه های پرداخت در خرید آنلاین مواد شیمیایی

معمولاً توصیه می کنیم هنگام خرید آنلاین مواد شیمیایی با کارت اعتباری، پرداخت را انجام دهید. این یک روش پرداخت مطمئن و پذیرفته شده است که در حال حاضر به طور گسترده انجام می گیرد. به عنوان یک مشتری، زمانی که مواد شیمیایی را خریداری می کنید قطعاً هزینه های حمل و مراحل بعدی برای شما در فاکتور درج می شود. بنابراین طبق قوانین فروشنده، هزینه ها را پرداخت کنید. اگر حواله یک ماده شیمیایی را می خرید مراقب معتبر بودن اسناد و یا کلاهبرداری ها باشید. هزینه ها را می توانید به صورت آنلاین یا واریز به کارت بانکی انجام دهید و اطلاعات را پس از صدور پیش فاکتور فروش، کامل کنید.

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

نمایندگی مرک در ایران- دایا اکسیر

 

یکی از معتبرترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی و دارویی در جهان شرکت مِرک آلمان (Merck) است که در صنایع مختلف شیمیایی مطرح می باشد. در حال حاضر شرکت مرک از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان به شمار می رود. از این رو نمایندگی های مرک در سراسر دنیا شروع به فعالیت کرده اند تا محصولات خود را به دست مشتریان هدف برساند.

معرفی شرکت مِرک (Merck)

شرکت مرک آلمان که معمولا با نام گروه مرک (Merck Group) شناخته می شود یک شرکت چند ملیتی و بزرگترین تولید کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی و کشت های میکروبی در دنیا می باشد که در قرن هفدهم میلادی و در سال ۱۶۶۸ در کشور آلمان تاسیس شد و با قدمت ۳۵۰ ساله خود می توان گفت قدیمی ترین شرکت دارویی جهان می باشد و تاکنون همواره در مسیر گسترش و توسعه فعالیت های خود در زمینه فرآورده های مختلف شیمیایی، دارویی، تجهیزات آزمایشگاهی و سایر موارد مربوط گام برداشته است. به طوریکه کاتالوگ سل ۱۸۶۰ میلادی در این شرکت ۸۰۰ محصول اختصاصی را در بر داشته ولی درحال حاضر ده هزار ماده شیمیایی آزمایشگاهی مرک و بیش از ۴۰ هزار محصول تخصصی تولید می شود و این کار چشمگیر با مجموعه ای قریب به ۲۵ هزار نفر امکان پذیر گشته است.

به همین دلیل است که امروزه نام شرکت مرک (Merck) یکی از معتبرترین و مشهورترین مجموعه های فعال در عرصه بین الملل تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و دارویی است که شرکت هایی مانند سیگما آلدریچ از زیرمجموعه های مرک هستند. امروز هم اگر چه بزرگترین شرکت دارویی جهان نیست، اما همواره در فهرست شرکت های بزرگ دارویی جهان قرار دارد، به طوریکه با تصاحب کمپانی های معروف آمریکایی و دیگر کشورها همانند شرکت مواد شیمیایی و آزمایشگاهی سیگما آلدریچ، در صنعت تولید انواع محیط کشت مرک، مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و محصولات دارویی بی رقیب می باشد. این شرکت بیست و پنج هزار کارمند در ۶۶ کشور دنیا دارد و دفتر اصلی در شهر دار مشتات آلمان قرار دارد. این شرکت تحت نام EMD Chemicals در آمریکای شمالی فعالیت می کند.

کاربرد مواد آزمایشگاهی مرک (Merck)

زمینه اصلی فعالیت شرکت مرک، حوزه مواد شیمیایی، دارویی، علوم زیستی، داروسازی، بیوتکنولوژی، لوازم بهداشتی-آرایشی، پلاستیک ها و غیره می باشد. محصولات مِرک از طیف جامعی برخوردار می باشند. مواد شیمیایی درجه یک و معرف ها به شکل کاملی مناسب تک تک کاربردها می باشند. گریدهای کیفی متنوع این شرکت به عنوان مثال برای اسیدها و نمک، Suprapur و Ultrapur به این منظور طراحی شده اند تا تمامی خواسته های مشتریان را در خود جای دهند. مشتریان چه نیاز به پیروی از استانداردهای بین المللی یا دنبال کردن قوانین ایمنی یا مقادیر اندک و زیاد داشته باشند، مطمئنا راه حل ایده آل را در طیف جامع مواد شیمیایی مرک پیدا می کنند.

هرچه حساسیت کشف ابزاری بیشتر می شود اهمیت استفاده از معرف های خالص نیز بالاتر می رود. کمیت گذاری خطاهای سیستمی ایجاد شده توسط ناخالصی ها در معرف های کمکی عملی مشکل است. این شرکت دارای یک طیف ویژه ای از استانداردها و معرف ها به منظور رعایت و برآورده سازی تمامی پیش نیازهای مربوط به خلوص مواد است. شرکت مرک تقریبا در تمام عمر خود (غیر از دو دهه اخیر) شرکتی خصوصی بوده است. در سال ۱۹۹۵ تشکیلات قانونی شرکت از سهامی خاص به سهامی عام بدل شد که البته هنوز هم ۷۰ درصد سهام شرکت باقی است.

محصولات شرکت مرک

شرکت مرک محصولات خود را برای ۱۳ نسل متوالی به محققین و صنایع مختلف ارائه کرده است و قدمی بزرگ در پیشرفت و توسعه زندگی بشر در سراسر جهان برداشته است. مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک امروزه در تمامی پنج قاره جهان تولید شده و شرکت مرک پس از خریدن شرکت سیگما آلدریچ در سال ۲۰۱۵ و با دارا بودن چندین کمپانی بزرگ فرعی دیگر، حالا به تنهایی بزرگترین کمپانی تأمین کننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی در جهان است. شرکت مرک اهداف خود را این گونه معرفی کرده است:

 

هدف ما حل پیچیده ترین مسائل علمی بشر از طریق همکاری با جامعه علمی جهانی است.

 

آنها همچنین یکی از اهداف متعالی خود را بهبود سلامت تک تک انسان ها در هر کجای دنیا می دانند. این شرکت پس از تلفیق با شرکت سیگما آلدریچ بیش از ۳۰۰ هزار محصول با گریدهای گوناگون را در حیطه های دارویی، آزمایشگاهی، غذایی، آرایشی و مواد شیمیایی خاص تولید می کند.  

 کاربرد محصولات مرک

  • آزمایشگاه های علوم زیستی (همانند سم شناشی، یاخته شناسی، قارچ شناسی، انگل شناسی، میکروبیولوژی، ژنتیک، کالبدشناسی و ژنتیک و بیولوژی سلولی و ملکولی  و غیره)
  • صنایع غذایی
  • آزمایشگاه های تشخیص طبی
  • آزمایشگاه های کنترل کیفی و استاندارد
  • تولید واکسن و سرم
  • صنایع آرایشی و بهداشتی
  • صنایع پتروشیمی
  • پالایشگاه ها
  • نفت و گاز
  • محیط زیست و منابع طبیعی
  • صنایع چسب و رنگ و رزین
  • آزمایشگاه های آب و فاضلاب
  • صنایع داروسازی
  • صنایع آبکاری
  • صنایع کاشی و سرامیک
  • نیروگاه های حرارتی برق
  • پروژه های دانشگاهی و دانشجویی
  • امور دام وطیور
  • گیاه شناسی و گیاه پزشکی
  • پزشکی و طب

نمایندگی مرک میلی پور(Merck Millipore) در ایران

شما می توانید کلیه محصولات و مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی شرکت مرک را از شرکت دایا اکسیر به عنوان نمایندگی مرک Merck در ایران تهیه نمایید. در فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک و محصولات تقلبی مشابه و قیمت مواد شیمیایی آزمایشگاهی مرک در حال حاضر نمونه های تقلبی مواد شیمیایی به وفور در بازار وجود دارد و این مسئله موجب سردرگمی و زیان خریداران و مصرف کنندگان مواد آزمایشگاهی شده است و قیمت مواد شیمیایی مرک را در گستره متفاوت قرار داده است.

از آنجایی که این برند سال هاست که به عنوان مشهورترین برند مواد شیمیایی آزمایشگاهی در ایران نیز شناخته می شود، نمونه های تقلبی از لحاظ بسته بندی و شکل ظاهری ماده و تاریخ انقضا و لات نامبر با نمونه های اصلی مشابه است. شرکت دایا اکسیر مفتخرست که به عنوان نمایندگی اصلی شرکت مرک شناخته شده است و مواد شیمیایی و آزمایشگاهی مرک را با کیفیتی تضمینی به دست خریداران و مصرف کنندگان از جمله پژوهشگران، اساتید دانشگاه، دانشجویان و آزمایشگاهها و صنایع مختلف پژوهشی و تولیدی می رساند.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

نمایندگی سیگما آلدریچ - دایا اکسیر

 

آنچه که باعث شده است تا شرکت سیگما آلدریچ بتواند در زمینه تولید مواد و تجهیزات آزمایشگاهی موفق شود، کار گروهی و تیمی آنها است که منجر به بازدهی شرکت شده است. این شرکت سعی کرده است تا با فعالان این عرصه اعم از دانشجویان، اساتید و پزشکان در ارتباط باشد تا با تولید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی، گام بزرگی در برطرف کردن مشکلات زیست محیطی بردارد. از این رو نمایندگی های سیگما آلدریچ در سراسر دنیا شروع به فعالیت کرده اند تا محصولات خود را به دست مشتریان هدف برساند.

نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ در تهران

شرکت دایا اکسیر به عنوان نماینده سیگما آلدریچ که فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی این امکان را برای مشتریان این شرکت فراهم آورده است تا خرید و فروش محصولات سیگما آلدریچ به راحتی امکان پذیر شود. این شرکت اصل بودن محصولات را تضمین خواهد کرد و با حذف واسطه ها اقدام به فروش سیگما آلدریچ خواهد نمود. بنابراین با قیمتی مناسب محصولات شرکت را در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

از جمله مهمترین ویژگی های شرکت دایا اکسیر این است که برای تهیه و نگهداری محصولات، زنجیره سرد را در فرآیند واردات و انبار رعایت می کند تا خاصیت و ویژگی مواد آزمایشگاهی تا رسیدن به دست مشتری همچنان حفظ شود. در حال حاضر حدود ۴۰ کشور دارای نمایندگی خرید و فروش سیگما در جهان هستند که ایران یکی از آنها است.

محصولات شرکت سیگماآلدریچ (Sigma Aldrich)

  • ۱۰۰,۰۰۰ ماده شیمیایی آزمایشگاهی
  • ۳۰,۰۰۰ تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • بیو شیمیایی
  • آنتی بیوتیک ها
  • بافرها
  • کربوهیدرات ها
  • آنزیم ها
  • هماتولوژی و بافت شناسی
  • پروتئین ها
  • پیتیدها
  • اسیدهای آمینه و مشتقات آن

شما می توانید کلیه محصولات و مواد شیمیایی و آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ را از شرکت دایا اکسیر با تضمین اصل بودن تهیه نمایید. برای پیدا کردن تمامی محصولات سیگما آلدریچ در دایا اکسیر می توانید به صفحه محصولات سیگما آلدریچ (sigma alderich) مراجعه نمایید.

کاربرد محصولات سیگما آلدریچ

کاربرد محصولات و مواد آزمایشگاهی شرکت سیگما آلدریچ و کیت های شیمیایی بیوشیمیایی و شیمیایی آلی، در تحقیقات را می توان در موارد زیر دسته بندی کرد:

  • تحقیقات علمی و ژنتیکی
  • تحقیقات بیوتکنولوژی
  • تحقیقات وسعه دارویی
  •  تشخیص بیماری
  • به عنوان مولفه های کلیدی در تولید دارویی

و سایر تکنولوژی های پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرند.

نحوه خرید محصولات سیگما آلدریچ

روند خرید محصولاتی که به صورت سفارشی انجام می شود معمولا به صورت زیر است:

  1. در ابتدا سفارش ثبت خواهد شد، آن دسته از مواد آزمایشگاهی سیگما آلدریچ که در دایا اکسیر موجود هستند، به مشتری اعلام خواهد شد.
  2. اجناسی که در لیست محصولات فروش قرار نگرفته اند، با هماهنگی مشتری ثبت سفارش می شوند و در نوبت خرید سیگما آلدریچ قرار می گیرند. برای این منظور می توانید از گروه دایا اکسیر جم مشورت نمایید.

دایا اکسیر به عنوان واردکننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی، مطالب مفیدی را در قسمت مقالات سایتش قرار داده است. برای مطالعه می توانید به سایت dayaexir.com مراجعه فرمایید.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

 

  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

مرکز فروش مواد شیمیایی

 

مواد شیمیایی همیشه برای استفاده در صنعت رواج داشته اند. از طرفی چون اکثر فعالیت های علمی و آزمایشگاهی نیازمند این مواد شیمیایی هستند، فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی حائز اهمیت می باشند. بر این اساس باید این مواد در مقیاس کوچک مانند محیط آزمایشگاه مورد استفاده قرار گیرند و پس از ارزیابی و به نتیجه رسیدن آنها به مرحله صنعتی و تولیدات بزرگ برسند. به همین دلیل مراکز یا شرکت هایی مسئول فروش این مواد شیمیایی هستند که به صورت خالص و با تولید گسترده این مواد را تولید می کنند و در اختیار محققین قرار می دهند تا در مراحل بعدی موفقیت بیشتری را شامل حال تولید کنندگان و دانشمندان کنند.

برترین مرکز فروش مواد شیمیایی

یکی از برترین مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران،‌شرکت دایا اکسیر می باشد. این شرکت دارای انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی از برندهای معتبر سیگما آلدریچ و مرک، انواع آنتی بادی، محیط کشت و بافرها می باشد.

 

دایا اکسیر به عنوان واردکننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی، مطالب مفیدی را در قسمت مقالات سایتش قرار داده است. برای مطالعه می توانید به سایت dayaexir.com مراجعه فرمایید.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

  • دایا اکسیر
  • ۰
  • ۰

 

دایا اکسیر شرکتی است جهت فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی که شما به راحتی می توانید انواع محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و خیالی آسوده تهیه کنید. 

خدمات دایا اکسیر

  • استعلام قیمت مواد آزمایشگاهی
  • راهنمای پیدا کردن کد مواد آزمایشگاهی
  • فروش مواد آزمایشگاهی
  • لیست برندهای وارداتی

محصولات دایا اکسیر

شرکت دایا اکسیر، وارد کننده و نماینده فروش انواع محصولات و برندهای معروف در زمینه مواد شیمیایی آزمایشگاهی می باشد از جمله:

  1. سیگما آلدریچ
  2. مرک 
  3. آنتی بادی
  4. محیط کشت
  5. بافرها

مخاطبین و مشتریان دایا اکسیر

مخاطبین و مشتریان این شرکت، شرکت های بزرگ مواد شیمیایی، اساتید و دانشجویان دانشگاه ها می باشند. از جمله دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه ایران، دانشگاه تهران، انستیتو پاستور ایران و...

۵ دلیل مهم برای انتخاب دایا اکسیر

  1. پاسخگویی سریع در همان روز
  2. ارسال سریع
  3. رعایت زنجیره سرد در مسیر واردات و انبار
  4. حذف واسطه ها و مناسب ترین قیمت
  5. اطمینان از کیفیت و استاندارد بودن مواد

دایا اکسیر به عنوان واردکننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی، مطالب مفیدی را در قسمت مقالات سایتش قرار داده است. برای مطالعه می توانید به سایت dayaexir.com مراجعه فرمایید.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل info@dayaexir.com

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

  • دایا اکسیر